راهنمای عقد قرارداد درگاه پرداخت اینترنتی
مدارک لازم برای عقد قرارداد درگاه پرداخت اینترنتی:
اشخاص حقوقی |
اشخاص حقیقی |
۱٫ فرم تکمیل و امضا شده قرارداد مراکز فروش مجازی در دو نسخه مهمور به مهر شرکت (بدون خط خوردگی)۲٫ کپی آگهی تاسیس۳٫ کپی آخرین آگهی تغییرات شرکت۴٫ کپی کارت ملی صاحبان امضا۵٫ کپی شناسنامه صاحبان امضا۶٫ در صورت ارائه حساب شخصی برای اشخاص حقوقی نامه معرفی به حساب با امضا کلیه اعضای هیـئت مدیره الزامیست. (فرم پیوست)۷٫ کپی دفترچه حساب و یا دسته چک مربوطه۸٫ کپی سند ملک/اجاره۹٫ دریافت و راه اندازی نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت بازرگانی برای سایت های اینترنتی جهت دریافت IPG۱۰٫ دریافت کد شامد برای اپلیکیشن جهت دریافت MPL |
۱٫ فرم تکمیل و امضا شده قرارداد مراکز فروش مجازی در دو نسخه (بدون خط خوردگی)۲٫ کپی سند ملک /اجاره نامه۳٫ کپی کارت ملی متقاضی۴٫ کپی شناسنامه متقاضی۵٫ کپی دفترچه حساب و دسته چک۶٫ دریافت و راه اندازی نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت بازرگانی |
لطفا در هنگام پر کردن فرم قرارداد به نکات زیر توجه نمایید:
-
در ماده ی ۴ شرط الف:
مقدار کارمزد در جای خالی صفر درصد درج شود.
مقدار سقف در انجام هر تراکنش به ریال درج گردد.
-
در ماده ۵:
نیازی به ارائه ی چک و پر کردن این قسمت از قرارداد را نیست.
-
لازم به ذکر می باشد که از درگاه فوق می توان برای فعالسازی روی همه حسابهای بانکی (پارسیان، ملی، ملت، سامان و…. ) استفاده کرد.
-
وجود امضای پذیرنده در قرارداد در صفحه دوم(وسط صفحه) و صفحه پنجم الزامی می باشد.
-
چنانچه سند ملکی/اجاره نامه به نام شخص متقاضی نباشد باید کپی شناسنامه و کارت ملی صاحب سند ملکی/ اجاره نامه، به همراه فرم رضایت نامه استفاده شخص متقاضی از ملک نیز به همراه دیگر مدارک ارسال گردد.