شرکت احتشام پارسیان نماینده ی رسمی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، در استان تهران با هدف ارائه ی راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک در حوزه خدمات کارت، شبکه فراگیر پذیرندگان کارت، خدمات انواع دستگاه های کارتخوان، خدمات پرداخت اینترنتی و تلفن همراه در مهر ماه سال ۹۴ آغاز به کار نمود.
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) در یک نگاه:
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) در سال ۱۳۷۹ به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و به موجب صورتجلسه مجمع فوقالعاده مورخ ۸۹/۴/۲۶، نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردید. به موجب مجوزهای اخذ شده از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص ارایه انواع خدمات پرداخت الکترونیکی و همچنین از وزارت صنایع و معادن در زمینه تولید نرمافزار، شرکت تاپ فعالیتهای خود را عمدتاً در زمینه تأمین، نصب و پشتیبانی از دستگاههای کارتخوان فروشگاهی و خودپردازهای بانکی، ارائه خدمات پرداخت مجازی از طریق اینترنت و موبایل، صدور و شخصیسازی انواع کارتهای نقدی و اعتباری، ارائه سیستمهای نرمافزاری در حوزه مدیریت تراکنشهای پرداخت و خدمات سوئیچ به بانکها و مؤسسات مالی و … متمرکز ساخته است.
شرکت تاپ با بهرهمندی از توانمندیها و قابلیتهای خود در عرصه فناوریهای نوین موفق گردیده تا در طی مدت فعالیت خود، محصولات و خدمات نوینی را برای نخستین بار در عرصه پرداختهای الکترونیکی کشور معرفی نماید.
درحالحاضر شبکه پرداخت فروشگاهی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان(تاپ) با نزدیک به ۹۰۰،۰۰۰ دستگاه کارتخوان فروشگاهی در بالغ بر۱۰۹۱ شهر کشور فعال بوده و خدمات پشتیبانی مورد نیاز از طریق ۴۹ نمایندگی در تمامی استانهای کشور ارایه میگردد. همچنین هزاران سازمان خصوصی و دولتی محصولات و خدمات خود را از طریق سامانههای پرداخت مجازی شرکت (اینترنت و تلفن همراه) ارائه مینمایند.
از مهمترین بانکهای طرف قرارداد با شرکت تاپ میتوان به بانکهای پارسیان، تجارت، سپه، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، سینا، دی، مسکن، رفاه کارگران، قرضالحسنه مهر ایران، قرضالحسنه رسالت، بانک شهر، پست بانک، صنعت و معدن و موسسه اعتباری کوثر اشاره نمود که قرارداد شرکت تاپ با بانکهای مذکور در زمینه اتصال و حفظ حساب تسویه پذیرندگان نزد این بانکها میباشد.
برخورداری از نام تجاری معتبر، تنوع محصولات و خدمات مورد نیاز مشتریان، گستردهترین شبکه جغرافیایی فروش و خدمات پس از فروش به بانکها و مؤسسات مالی، بهرهمندی از مدرنترین مراکز صدور و شخصیسازی کارت کشور با قابلیت صدور و تحویل بیش از ۲۰ هزار کارت در روز، دارا بودن زیرساختها و دانش فنی مناسب، استفاده از نیروهای متخصص و مجرب، تولید سیستمهای نرمافزاری در داخل شرکت، دارا بودن سهم عمده بازار از حیث حجم تراکنشهای پرداخت الکترونیکی و امکان ارائه خدمات کارت در سطح بینالمللی را میتوان از مهمترین نقاط قوت تاپ در شبکه پرداخت الکترونیکی دانست.